*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

tisdag 3 maj 2011

Naturkompaniet 365 (Kundklubb)

Tidigare har Naturkompaniet haft en produktkatalog som kommit ut två gånger per år. Nu så har de skapat magasinet "Naturkompaniet 365", som ska komma ut fyra gånger per år. I handen har jag det första numret och det verkar lovande. 

Det första numret är på ca 100 sidor. Förutom 56 sidor med skor, kläder och prylar så finns det massa annat skoj att läsa om. En lite lättsam artikel om vilken huvudstad i Skandinavien som är bäst för friluftsliv, Oslo eller Stockholm?! Artikeln om sherpas har jag inte läst klart men den är mycket spännande.

Är man typen som inte bara läser om äventyr utan beger sig ut på sådana själv, så finns bland annat även  artikeln "10 upptäckter runt hörnet". Här guidas läsaren till tio fina upplevelser av Sveriges natur. Kanske finne en nära dig? Plocka tidningen i din butik gratis, läs och bege dig sedan ut och upplev.

För att få alla fyra nummer av magasinet måste man vara medlem. Och förutom tidningen så får man även nyhetsbrev, inbjudningar till föreläsningar och event. Samt inte minst en rabatt-check i varje tidning och en bonus på 2% som delas ut efter varje kalenderår.

Visst är det så att medlemskap i "365" gör att du får en del reklam. Men som intresserad så vill i alla fall jag också gärna veta vilka produkter som kommit ut på marknaden. Att bläddra bland erbjudanden, artiklar och ha möjligheten att gå på något evenemang känns skoj. Så jag ska nog registrera mig. Lär på Naturkompaniets hemsida.

Har du tips om andra butikers kunderbjudanden för deras medlemmar,  kommentarerna gärna och tipsa alla läsare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...