*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

torsdag 14 juli 2011

Äventyrsmobil, Samsung 271

Vi aktiva friluftsmänniskor utsätts ibland för väta och hårdare tag. Vilket är en klar risk när man bär med sig modern teknik, speciellt mobiltelefonen. Samsungs mobiltelefon Xcover 271, känns då som en intressant lösning.  

Ibland kan det vara svårt att välja mellan funktion och trygghet. En iPhone är ett fantastiskt verktyg som känns helt rätt i kavajens inneficka när man går på stan. Men ute i naturen med regn och risk för stötar, ja då skulle i alla fall jag vilja ha en mer robost konstruktion. Så att ha en telefon som Samsung 271 eller liknande vore ju häftigt.





Hur brukar ni själva skydda era telefoner, och vilka märken har ni? Tips på bra mobiler för friluftsfolk mottages gärna.

1 kommentar:

  1. Jag har sparat min gamla Nokia 1110 som jag tar med mig på t ex semester. Dels slipper jag problemet med dyr dataöverföring, den är inte stöldbegärlig och det är ingen katastrof om den går sönder. Givetvis är min nuvarande mobil så mycket bättre, men det löser en del problem att plocka fram en mobil som inte har något värde

    SvaraRadera

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...