*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

onsdag 27 juli 2011

King of The Road (Aktivitet)

"Har du inte spikat semesterplanerna? Varför inte göra som Jesper Lissmark Hult – i sommar blir han först att cykla på en enhjuling genom hela Sverige." Så inleds beskrivningen av Jespers projekt - King of The Road. 

Allt handlar om en 3000 km lång resa på enhjuling. Hur han startar i Treriksröset den 19 juni och beräknas komma fram till Smygehuk i början av Augusti.

Även om du inte är en fantast av att cykla enhjuling, eller att cykla alls. Så tycker jag att du kan lägga ner några minuter och läsa på hans hemsida, eller på Facebook.

Vill du veta mer exakt var han är på sin färd - kolla in här. Nu på fredag planerar han att komma till Stockholm. Även det har sitt eget event på Facebook. Och detta är hålltiderna ...


Fredag 27/7:
12.00 Upplands Väsby station.
13.30 Sollentuna station
15.00 Råsunda stadion, utanför södra läktarna
15.30 Odenplan
16.00 Sergels torg

Ska själv inte gå dit och titta på honom. Men jag tycker att det kan vara skoj att läsa igenom hans hemsida, gör det du också. Lite inspiration om att nå sina mål sitter aldrig fel.

2 kommentarer:

  1. Återgäldar besöket :) Många bra tips på din blogg!

    SvaraRadera
  2. HUR ändrar jag så att flera inlägg syns på min blogg =) ???

    SvaraRadera

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...