*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

onsdag 20 juni 2012

Sponsrad video - blobba med energi

Detta är ett sponsrat inlägg för V Energy. V är en energidryck med naturlig guarana. V står för Vitalize, att få kraft, energi och styrka. 

När jag själv tittar på videon så tycker jag att den är galet häftig, även om det är reklam. "Blobba" är en aktivitet som kanske inte beskrivs som friluftsliv, men helt klart (extrem-) äventyr. Att "blobba" är att vara i rörelse och kräver mod, något som är positivt. Så kolla in videon och bli inspirerad till egna äventyr.




En "blobb" är således en riktigt stor luftfylld kudde, och den blir en naturlig katapult. Om jag kommer att "blobba"? Det känns lite väl galet, men vem vet vad som händer i livet.

Själv är jag inte så mycket för energidrycker mm, men ska prova den när jag får möjlighet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...