*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

lördag 24 november 2012

Få autografer av Kessiakoff och Engen

På Sweden Bike Expo hade jag möjligheten att träffa Fredrik Kessiakoff och Alexandra Engen. De skrev sina autografer, och de tänkte jag nu ge ut till er läsare. 

Liggande i väntan att skickas till en läsare har jag två vykort signerade av Fredrik Kessiakoff och en plansch som Alexandra Engen signerat.

Det enda du behöver göra för att få en av dessa tre samlarobjekt är att besvara två frågor.

1. Hitta svaret på frågan:
I vilken "stad" hyrde jag cykel i Juli för att cykla ner till Omberg? 

2. Hitta svaret på frågan:
Vilken modell av MTB äger jag? 

Maila dina svar, namn och postadress samt vems autograf du helst skulle vilja ha till "vandringsman.blogg" på gmail.com. Svaren finns så klart att hitta här på bloggen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...