*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

tisdag 13 november 2012

Följ mig via Bloglovin

Är det så att du läser flera bloggar och har svårt att ha kontroll på dem? I så fall kan du använda dig av funktionen Bloglovin - och jag tycker att du ska följa mig där. 

Att läsa bloggar kan vara krångligt. Vi skapade bloglovin så att man ska slippa gå in på ouppdaterade bloggar, öppna tio fönster i taget och tappa bort sina favoritbloggar. Med bloglovin vill vi göra din bloggläsning enkel och rolig!


Låter nice! Hur funkar det? 
Bli medlem och lägg till bloggarna du vill följa. Sen så får du ett mess varje gång någon av dina bloggar har skrivit något nytt.


Vill du följa Vandringsman via Bloglovin, så gör det här!! Just nu är det tre personer som följer, skulle vli glad om det blir fler.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...