*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

lördag 1 december 2012

Utsidan: Fototävling, December 2012

Som medlem på Utsidan.se så fick jag ett mail där de tipsade om sin fototävling för december. Jag ska absolut delta, gör det du också och ha möjlighet att vinna priser från bokförlaget Calazo. 

Så här står det på tävlingens hemsida:
December är här - låt fantasin flöda och hitta på lite roligt denna mörka månad i naturen med kameran i handen. Fri tolkning av temat. Du får delta med två bilder i tävlingen som är öppen för bidrag till 13:e januari.

Fina priser från Calazo bokförlag:
1:a pris "Äventyrsfoto" av Fredrik Schenholm + valfri bok ur Calazos sortiment

2:a och 3:e pris valfri bok ur Calazos sortiment.


Tävlingsdatum:
» 29 nov - 12 jan: Öppen för bidrag
» 13 jan - 15 jan: Nominering pågår
» 16 jan - 22 jan: Öppen för röster
» 23 jan: Avgjord

2 kommentarer:

  1. Svårt att komma på bra motiv så här på vintern. Vyer gör sig sällan så bra, en utmaning för fantasin helt enkelt

    SvaraRadera
  2. Tycker att temat var lite vagt; men har nu lyckats få ihop två bra bilder när jag var på Skansen i helgen. Får se vilka det till slut som jag skickar in.

    SvaraRadera

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...