*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

onsdag 6 mars 2013

Cirque du Soleil - Alegría

Alegría, som på spanska betyder glädje, lycka och hyllning, är en av Cirque du Soleils stora klassiker. Så presenteras den fantastiska nycirkusgruppen, nu när de är på besök mellan 6 & 10 mars. 

Efter att ha sett denna fantastiska show kan jag bara säga - Alegría. Det var med en sådan värme, fantasi, passion, precision och humor som föreställningens fantastiska nummer genomfördes. De är i Stockholm några få dagar och det är min rekommendation att ni köper biljetter.

En bild tagen i Globen när ensamblen avtackas. 
Att bli bjuden på en föreställning som denna är precis så som livet ska vara - Alegría. Tack för upplevelsen.


Och om du som mig älskar musiken, lyssna på den via Spotify. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...