*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

söndag 13 oktober 2013

Sponsrad video - Klaus-Heidi

Berlin är för mig teatrar, kabaréer, trollkarlar och välklätt festfolk i början av 1900-talet. En dröm som kanske borde uppdateras? Och nu har jag och andra möjligheten att uppleva Berlin med Lufthansa. 

Själv har jag aldrig varit i Berlin, men det står helt klart på min lista av världsstäder att besöka. Lufthansa har jag dock flugit med och det var en bra upplevelse vill jag minnas. Nu så kommer Lufthansa utse en vinnare; som förutom en enkelbiljett till Berlin även får en lägenhet betald under ett år. Det enda kravet är att du kan visa upp ett utdrag från Skatteverket att du heter "Klaus-Heidi". Om du inte heter det i dag - så har du chansen att byta namn och delta i tävlingen fram till den 28 november.


Kommer jag att delta? Svaret är nej - jag kommer att behålla "Mattias" som namn. Men Berlin, det kan jag absolut tänka mig att åka till. Speciellt nu när jag har poäng inom Eurobonus, och då Lufthansa är medlem i Star Alliance så kan jag använda mina poäng hos dem.

Detta är ett sponsrat inlägg. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...