*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

söndag 23 mars 2014

Träna för Blodomloppet

Tisdagen den 20 maj är det dags för Blodomloppet i Uppsala. Och då arbetsgivaren bjuder på anmälningsavgiften och uppmuntrar oss anställda - så har jag bestämt att ställa upp. 

I dag söndag är det helt underbart väder här i Stockholm. Och att komma ut i solskenet kändes mycket viktigt, så jag tog chansen att bege mig ut och öva inför Blodomloppet. Var första gången på två år som jag var ute och sprang, så det blev bara 3km av springande och gång. Det är fortfarande en bra bit kvar till att jag ska kunna springa i 5km.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...