*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

torsdag 26 mars 2015

True Traveler Moments

Just nu är jag på resa med mitt arbete till Singapore. Även om det är mycket arbete så finns det lite tid till annat, inte minst att äta ute med kollegorna på kvällen. Och om du som jag reser en del, se då till att delta i SAS True Traveler Moments tävling. 

På Instagram har jag deltagit i True Traveler Moments tävlingen som SAS har genom dessa två bilder. Gå gärna in på Instagram och kommentera dem. Och då bloggen inte uppdaterats så mycket de senaste månaderna, se till att följa Vandringsman på Instagram - för att få bilder och tips om friluftsliv, livsstil och resande mm.


Den första bilden är inflygning mot Singapore. Och den andra är känslan jag får av att vara en resande; i plånboken hade jag sedlar från Sverige, Thailand, Euro-zonen och ett amerikanskt 1/4-dollar mynt.

2 kommentarer:

  1. Hoppas ni har hittat några bra matställen - det finns ju några att välja mellan om man säger så...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det gjorde vi. Se mitt inlägg från 15 april, där skriver jag om mat i Japan och Singapore.

      Radera

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...