*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

måndag 12 oktober 2015

Sponsrad video - Kroatien

Snö har fallit i norra Sverige, i Stockholm skrapas frosten bort på rutorna och i södra delarna av landet har det blivit tydligt att det är höst. Det är då många funderar på att åka utomlands - och kanske kan Kroatien vara en möjlighet?

Att resa är att utmanas, det handlar om att uppleva och inte att resa så långt bort som möjligt. Sedan tågluffens glada dagar och charterns grisfester, så har vi svenskar rest allt längre bort i jakt på nyheter. Men Europa är vårt närområde, här finns också så mycket att uppleva.

Kroatien är målet i denna lilla film, och det känns som ett spännande resmål. Ett land som känns ungt med framåtanda, där upplevelserna fortfarande väntar på oss svenskar. Lämna gärna en kommentar om du varit i Kroatien, eller hur du känner för landet som resmål.



Själv har jag inte varit i Kroatien, däremot så fanns det med på listan över förra sommarens möjliga äventyr. Vi valde dock att åka till Italien. Men då jag fortfarande har "vita zoner" på min europakarta så kan det hända att jag själv bokar en resa dit under 2016. Vem vet.


Detta är ett sponsrat inlägg.

2 kommentarer:

  1. Videon verkar inte fungera. Vi funderade på Kroatien i somras, men det blev semester här hemma istället. Verkar finnas lite av varje i Kroatien.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Videon fungerar både på min telefon och datorer, så testa igen. Har du någon anti-reklam-filter, ja då har jag hört att det kan vara svårt att se vissa inbäddade filmer.

      Radera

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...