*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

torsdag 31 december 2015

Gott Nytt År

I kväll kommer raketer att lysa upp vår himmel. Och visst är det vackert att se på, men det är inte lika spännande som förut. Nu går tankarna till vad det nya året kan tänkas erbjuda. 

Bloggen har tappat lite i intensitet under 2015, det finns fortfarande mycket kvar att skriva om t.ex. resor till Santorini och Panama. Så jag kommer att försöka få in det nästa år. Kanske kan jag även få fram ett inlägg med de bästa bilderna under 2015, lite som en årskrönika.

Men nytt år är också att titta framåt. På det personliga planet är det en möjlighet att fokusera på vad man vill, vilka behov och ansvar man har samt hur dessa ska kunna tillgodoses. Det behöver inte bli traditionella nyårslöften. Det kan vara mål, som har datum när de ska nås.


Det kanske inte blir så mycket friluftsliv och resor 2016? Det finns andra saker som också är viktiga. Men för er läsare av bloggen så ska ni veta att två saker dock ligger bra till ... 

För mig finns målet att bli bättre löpare, så jag behöver gå mer till SATS under vintern innan det blir vår. Både löpträna på bandet samt gå på klassen "Training for runners". Jag vill kunna springa 10 km under 60 min. Så det lär bli mer om löpning i bloggen under 2016.  

En annan viktigt sak är att jag vill också åka till Asien med min fru. Att använda sina Eurobonus poäng och få flyga med SAS nya flygplan, det står på listan. Jag har redan varit i Singapore och Japan, så resmål är lite osäkert. Men om det blir av så kommer en resa till Asien att vara en viktigt del av bloggen 2016.

Vad har ni för planer, drömmar och tankar om 2016? Dela gärna med er via en kommentar.

Från mig till er alla, ett riktigt Gott Nytt År.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...