*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

söndag 14 augusti 2011

Dolomiterna 2011 (Bildspel)

Sommaren började bra med en resa till Dolomiterna i Italien. Och det togs självklart flera hundra bilder, några av dem tänkte jag visa här i ett bildspel. 


Detta var mitt första besök i Italien. Inte heller hade jag varit på så höga höjder tidigare. Hotellet var på 1.400 meter och vi kom upp till ca 2.700 meter på våra vandringar - självklart tog vi linbana ibland.

Tuffast vandringen en enskild dag var 16km, med en stigning på 1.000 meter absolut och 1.200 meter ackumulerat.



Dolomiterna - Italy Slideshow: Mattias’s trip from Stockholm, Sverige to 3 cities Riva Del Garda, Santa Cristina Val Gardena (near Selva Di Val Gardena, Dolomiterna, Italien) and Limone sul Garda was created by TripAdvisor. See another Italien slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...