*** Inspiration för träning, resor och friluftsliv - välkommen till Vandringsman.com *** Bloggen har funnits i 10 år, men ligger nu i dvala. Den kanske uppstår igen. ***

måndag 18 maj 2015

Säljer: Ecco Biom Ultra

Nu säljer jag ett par Ecco Biom Ultra (man), ett par fjäderlätta friluftsskor av riktigt bra kvalitet - endast använda två gånger på promenader i kvarteret där jag bor. 

Planen var att jag skulle vandra på El Camino de Santiago i ett par läckra Ecco Biom Ultra, men det visade sig att det var precis försmå för att fungera för långa vandringar. Och då jag har andra fritidsskor för kortare färder och vardagsbruk, så säljer jag mitt nyinköpta par som bara provats två gånger i området där jag bor.

De ligger nu uppe på Tradera (Se annons), så lägg ett bud eller köp dem direkt. Om du är intresserad men inte har ett konto på Tradera, lägg en kommentar nedan eller skriv direkt till mig via funktionen till vänster.

Säljer dessa Ecco Biom Ultra.

Dessa Ecco Biom Ultra (Man) är utmärkta för dig som vill ha ett par lätta friluftsskor av hög kvalitet, de fungera när du springer i skogen eller bara vill ha en sportig attityd på stan. De är i GoreTex, så de står emot vatten men släpper ut fukt. I paketet ingår även ett par Ecco premium-sulor i läder, som inköptes samtidigt som skorna. Original-sulorna ingår självklart också.

Storlek: 43 (Lädersulorna är dock tunna, skorna blir luftigare).
Pris i butik: Skorna 1,199kr + Sulorna 275kr (1,474kr)

Slå till och köp dem för 950kr direkt (frakt inom Sverige ingår), då sparar du 524kr mot butikspris.

De är bara använda två gånger på promenader runt i kvarteret där jag bor. Säljer dem för att de var precis för små för att fungera för långa vandringar. Annars skulle de varit utmärkta och nå de krav jag ställer på min utrustning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen!! Hoppas du skriver ett inlägg, det skulle motivera mig att fortsätta med min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...